.

Salı, Ağustos 03, 2010

Rolando Blackman ve 12 Dev Adam



Bogdan Tanjevic'in Stefanel Milano'dan eski öğrencisi olan Amerikalı eski basketbolcu Rolando Blackman, tekrar eski hoca ile buluştu. Milli takımda, Dünya Şampiyonası için yardımcı antrenörlük yapacak olan Blackman Türkiye'den bulunmaktan çok mutlu. Bugün ilk kez Abdi İpekçi'de antremana çıkan 12 Dev Adam'ın koçu Bogdan Tanjevic'te 4 ay sonra ilk kez parkelere döndü. Tanjevic eski oyuncusu Rolando Blackman hakkında şunları söyledi : “Rolando, Dünya Basketbol Şampiyonası için bize yardım etmeye geldi. Onu buraya ben davet ettim. Önceden oyuncumdu. Mükemmel bir kişiliği sahip. Oyunculara fazlasıyla yardım edecek. Onun fikirleri, oyuncuların sahada nereye hareket edeceğini, savunmada ve hücumda neler yapacaklarını çok etkileyecek. Blackman’ın bizimle birlikte olması gerçekten çok önemli.”



Rolando Blackman gibi bir basketbol adamını staff bölümünde görmek beni gerçekten mutlu etti. Artık turnuvaya 25 günden az bir süre kaldığını da düşünürsek, köstek değil destek olma zamanı geldi. Biz de Bogdan Tanjevic'ten kariyerinin 'prestij' bölümünü yapmasını bekliyoruz.

Seja o primeiro a comentar


  ©EmreCeSpor - Todos os direitos reservados.

Template by Dicas Blogger | Topo