.

Cuma, Ağustos 06, 2010

Ah Bu Biletler


Öncelikle belirteyim ki hayatımda daha önce hiç Dünya Şampiyonasında bulunmadığım için biletlerin satılması hakkında derin bir bilgiye sahip değilim. Fakat sanıyorum ki dünya çapındaki bilet satışları Türkiye'deki gibi yürümüyor. Giderek yaklaştığımız Dünya Şampiyonasındaki biletlerin basılmasında ve teslimatında büyük sorunlar yaşanıyor şu sıralar.

Türkiye'de yapılacak olan Dünya Şampiyonası için biletler satışa sunulduğundan beri aklımda hep kombine bilet almak vardı. Bunun için geç kalmak istemiyordum. Biraz aileden desteği de alınca 2009 yılının Aralık ayında kombine biletimi aldım. O dönem sadece internet üzerinden bilet satışı yapılıyordu.  O yüzden biletler, bir kağıt parçası olarak elime geçmemişti. Prosesürde biletlerin, turnuvaya 6 ila 8 hafta kala basıma geçeceğine ve kişilere kurye ile teslimat yapılacağı yazıyordu. Ancak zaman su gibi geçti, turnuvaya bugün itibariyle 20 gün kaldı. Ve hâlâ biletler elime ulaşmış durumda değil. Ben de bunun üzerine biletlerin basım ve satışından sorumlu olan Biletix'i aradım. Onların bana verdiği cevap ise biraz ilginçti. "Biletlerimiz basılıyor efendim, 10 gün içerisinde teslimatlarımız tamamlanacaktır." Galiba Dünya Şampiyonalarında işler böyle yürüyor, ben bilmiyorum. Yoksa bu durum karşısında söylenebilecek çok az şey var.

Seja o primeiro a comentar


  ©EmreCeSpor - Todos os direitos reservados.

Template by Dicas Blogger | Topo