.

Çarşamba, Ağustos 18, 2010

Marka Değeri


Bu sezonun gözde lafı "marka değeri". Gerek futbol federasyonu gerek Lig Tv bu lafı, üstüne basa basa vurguluyor. Zaten bu amaçla da Süper Lig'in yeni sponsoru Spor Toto oldu. Ardından Lig Tv marka değerini yükseltmek amacıyla birçok yola başvurdu. Erman Toroğlu'ndan boşalan göreve Alman hakem Markus Merk getirildi, 9 maç canlı olarak ekranlara getirildi, HD kalitede maçlar seyircilere sunuldu. Lig Tv bununla kalmadı, verdiği sözü tutarak olumlu bir değişime gitti. Spor yorumculuğu piyasasındaki neredeyse bütün kaliteli isimleri kadrosuna kattı. Uğur Meleke, Ali Ece, Mustafa Denizli, Murat Kosova, Haşmet Babaoğlu gibi önemli yorumcu ve yazarları artık Lig Tv ekranlarında görüyoruz. Fakaaaat ! Marka değeri sadece bununla sınırlı kalmıyor. Yerli ya da yabancı olsun fark etmez, insanlar sahada oynanan futbola bakar, sahada oynayan futbolcuya bakar. Peki futbolcuya bakarsa futbolcunun üzerindeki formaya bakmaz mı ? Peki bu insanlar bu formanın üzerinde niye göğüs reklamı yok diye sormaz mı ? Yoksa bizim "Turkcell" himayesindeki Anadolu kulüplerimizin hepsi eski tip Barcelona mı oldu diye hiç sormaz mı ? Boş verin biz, sahadaki futboldan önce saha dışı etkenlere önem verelim, onların marka değerini yükseltelim.

Seja o primeiro a comentar


  ©EmreCeSpor - Todos os direitos reservados.

Template by Dicas Blogger | Topo