.

Perşembe, Ekim 14, 2010

Nasıl Olur ?

Dün eve 7 gibi gelmiştim, aklımda iki şey vardı. Birincisi NBA 2K11 oynamak, ikincisi Fenerbahçe Ülker - Efes Pilsen arasındaki Cumhurbaşkanlığı Kupasını izlemekti. Yemek, cart curt derken saat 8 oldu ve ben de TV'nin karşısına kuruldum. Bir yandan heyecanlıydım, bir yandan da rahattım. Çünkü Efes Pilsen ve Fenerbahçe Ülker'i hem kadro olarak hem de sezon öncesi performansları olarak karşılaştırınca sarı lacivertli taraf bana göre çok daha üstündü.

Erwin Dudley ya da nam-ı değer Ersin Dağlı'ya pota altında bel bağlamış bir takımdı Efes Pilsen. Karşı da ise Oğuz Savaş, Kaya Peker ve Gasper Vidmar gibi üç tane önemli 5 numara vardı. Sırf bundan bile maçı rahat rahat Fenerbahçe Ülker'in kazanacağını düşünülebilirdi. Nitekim mücadele tüm bu istatistikler ve öngörüler eşliğinde başladı. Parke üzerinde neredeyse hiçbir şey yapamayan Efes Pilsen'e karşılık her şeyi rayına oturtmuş bir Fenerbahçe Ülker vardı. Durum böyle olunca fark ilk yarıda 16 sayıları buldu. İşte ben de tam o anda televizyonun başından ayrıldım. Çünkü çok geçerli bir sebebim vardı; NBA 2K11 oynamak.

Daha bir gün önce bilgisayarıma yüklemiştim ve oyunu doya doya oynamak için deli gibi sabırsızlanıyordum. Odama kuruldum, geçtim yatağın içine açtım bilgisayarı. Ben 'The Challenge Jordan' oynarken, Abdi İpekçi'nin parkelerinde meğersem işler tam tersine dönmüş. Büyük bir zevkle oyuna dalmışken, odamın kapısı hızla açıldı ve aynen şu cümle kulaklarımda yankılandı : "Ağbi Efes şampiyon oluyor." Kardeşimin söylediği bu cümle maçın son topunu kullanacak Fenerbahçe Ülker'in hücumundan önceydi. Fanatik Efes Pilsen taraftarı olan kardeşim, ben daha televizyonun karşısına geçemeden "Şampiyonuz, şampiyonuz." diye sevinmeye başlamıştı bile. İşte o andaki tepkim şuydu; Nasıl Olur ?

Seja o primeiro a comentar


  ©EmreCeSpor - Todos os direitos reservados.

Template by Dicas Blogger | Topo