.

Perşembe, Aralık 30, 2010

El Diego 2


Doğru olan bir şey varsa bu gol bir efsane olmasına rağmen, Valdano'yu açık alanda solumdan koşarken bir daha görebilecek miydim acaba ? Aynen şöyle oldu: Sağdan sahanın ortasından oyuna başladım, topun üstüne bastım, üzerinde döndüm, Beardsley ve Reid'in arasından sıyrıldım. Tam o anda gitmem gereken birkaç metre daha olmasına rağmen kaleyi görüyordum. İçeriden Butcher'ı geçtim, o sırada Valdano yardımıma koştu çünkü son adam olan Fenwick peşimi bırakmamıştı. Onun pas atacağımı sanmasını bekliyordum çünkü o anda yapılacak en mantıklı iş pas atmaktı. Fenwick beni bıraksaydı topu Valdano'ya pas atacaktım. Valdano Shilton'la bire bir kalacaktı. Ama Fenwick beni bırakmadı. Ben de onu önüme aldım, topu bir tarafa gönderecekmiş gibi yapıp diğer taraftan, sağdan Fenwick'i geçtim. Fenwick bana yetişmek için çok çaba harcadı ama ben devam ettim. Çoktan kaleci önüme gelmişti. 1981'de Wembley'deki tamı tamına aynı noktadaydım. Aynı şekilde vuracaktım ancak...Aman Allahım, birden aklım başıma geldi! Shilton topa vuracakmış gibi yapmamı yedi, ben de onu geçtim ve sonuna kadar gittim. O anda sarı, iriyarı Butcher neredeyse bana yetişti ve sağlam bir tekme attı ama umursamadım ve hayatımın golünü attım.

Diego Maradona'nın kendi hayatını anlattığı El Diego adlı otobiyografi kitabının 141-142 sayfalarından bir bölüm.

Anlatılan golün videosunu izlemek için buradan buyrun.

Seja o primeiro a comentar


  ©EmreCeSpor - Todos os direitos reservados.

Template by Dicas Blogger | Topo