.

Pazar, Ocak 02, 2011

Euroleague Trickshots

Malumunuz 4 Ocak yaklaşıyor; Euroleague Top 16 kuraları Barcelona'da çekilecek. Kuralar çekilecek çekilmesine de eski kura heyecanı yok maalesef. Format gereği gruplar neredeyse belli olmuş durumda; Barcelona'daki kura sadece bazı taşların yerini kesinleştirecek.

Hal böyle olmuşken formatı bir araştırayım, ne gibi olasılıklar var diye bir heyecanla Euroleague'in resmi sitesine atıldım. Atıldım atılmasına ama siteye girince benim dikkatimi başka bir şey çekti akşam akşam. Gözler ve vücut yorgun olunca, yarınında pazartesi olduğu düşünüldüğünde Top 16 grupları hakkında araştırma yapmak, bu linke tıklamak karşısında hiç işime gelmedi ve o yorgun gözlerim resmi sitenin sağ altındaki reklama çarptı. İyi de çarpmış, pazar akşamı keyifli bir yarım saat geçirdim.

Daha önce rastlamamıştım Sporting Bet'in Euroleague modüler oyununa. Basit bir oyun ama insan Euroleague takımlarını böyle bir platformda görünce keyif alıyor işte. Zaten benim en büyük şikâyetimdir; Euroleague takımlarının NBA 2Kvari bir oyununun olmaması. Neyse efendim oyunu ilk kez oynayacaklar için keyifli ve eğlenceli. Öldürülecek yarım saatim var diyorsanız sizi şu adrese alalım.

Seja o primeiro a comentar


  ©EmreCeSpor - Todos os direitos reservados.

Template by Dicas Blogger | Topo